Monday, October 12, 2009

Second Theory



Teori ni aku buat selepas aku True Hollywood Story (THS) : Britney Spears kat Channel E. korg jgn igt aku minat minah bodo nie.aku tgk pon psal nak buat kajian ni la.selepas meratapi citer2 bodo dari minah bodo nie, aku dapat lihat mmg ramai paparazzi selalu follow die untuk jual gambar rare.muke die saket la,die ngah exposed la,die ngah tidur la,ngah curi pon ade.ntah ape la nak jadi.baek g mati la.x yah hidup.one day,si minah yang bodo nie tibe2 kena pergi hospital atas masalah kesihatan.then sume media tau crite nie dan depa sume trus rush pergi rumah minah sengal ni.mmg havoc kaw2 la rumah die.mcm die ngah buat concert plak padahal die just kena pergi hospital tuk disembuhkan.so ramai la paparazzi nie rebut2 amik gamba die dlm ambulans.gambar rare kan,harga melambung tinggi la.oleh sebab minah ni berjaya mencuri tumpuan banyak paparazzi daripada artis2 laen,paparazzi yang selalu mengejar minah di pon dipanggel sebagai 'Britney-razzi'.So berdasarkan kisah minah bermasalah ini, aku dpt buat satu lagi teori.berkemungkinan pada mase dulu terdapat seorg artis mane tah yang bernama 'Papa' dan die berjaya menarik tumpuan para2 cameraman.so dari situlah timbulnye ungkapan 'Paparazzi'.


Akhirnya,selesailah satu misteri yang benar2 misteri kepada kita semua dan sentiasa menghantui golongan artis Hollywood,Bollywood dan Woodpecker

No comments:

Post a Comment