Monday, August 24, 2009

tidurlah sayang

hampir setiap hari saya tidur agak lambat sekali
saya tidak tahu menahu mengapa saya menjadi begini
someone tolong lah saya,please..

ramai orang kata muka saya kelihatan cengkung
saya hisap dadah ke hah?
saya hisap gam ke?
ish ish ishh
ni semua sebab tidur lambat

saya tidak berapa pasti kenapa saya mengamalkan tabiat tidur lambat
mungkin saya banyak assignment kot,HAHAHA
kelas setiap hari bermula pukul 8
agak liat untuk bangun,susah susah
teman bilik selalu kejut saya pada jam 7.50 pagi
adakah itu impossible bagi saya yang ada kelas pukul 8?
saya rasa tidak possible dan itulah sebabnya saya selalu lambat masuk ke kelas
hampir setiap kelas muka saya dan kadang-kadang zarep pun join sekali
kesian dia,tapi itulah namanya berkorban untuk kawan-kawan (kawan sejatilah tu) :)

masalah teman bilik yang selalu kejut di hujung tanduk juga kurang memuaskan hati saya
mentang-mentang mereka tiada kelas pagi,tidak mengapa heh
mereka terdiri daripada budak yang bernama mun,gomo dan tokin
mereka memang sengaja untuk mengena kan saya
setiap pagi mereka berkata

tokin : aci,kau kelas pukul 8 kan,bangunlahh!
saya : alaaaa,pukul berapa dah?
tokin : dah pukul 7.50 dah laa
saya : halamak,jap lagi laaa
tokin : jangan camni la aci,tak baik escape kelas,nanti markah sikit
saya : yelaaa (tarik selimut,tutup mata)
gomo:laaa,bangun la acii

pastu datang la zarep ke bilik saya

zarep : wey,baru bangun ke?
saya : yelaa,tunggu aku jap eh,mandi jap,kejap jeee
zarep : laa,cepat ah sket,dah pukul 8 kau tau tak? haisshh
saya : yela yela,saya mandi kejap je

setelah siap mandi dan memakai baju yang sesuai,mun terbangun

mun : ai,nak gi mana aci?
saya : diam ah kau
mun : hahahaha,apa barang kelas,tido ahhhh
saya : (buat muka kerek menyampah)

begitulah setiap pagi rasanya
banyak sangat dugaan yang harus dilalui
tetapi,saya tetap ke kelas walaupun lambat
sory ye lecturer sekalian hee
tetapi saya berazam untuk bangun awal
JANJI! =)


heh heh heh

No comments:

Post a Comment